[O1] Tylko jeden kluczyk, jak go zakodować?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • djwyrebas
    Ambiente
    • 2011
    • 214

    #26
    Zamieszczone przez K_Popiel
    U Ciebie powinien być ID48, samochód rocznik 99 ?
    Nie pisałbym tego z całą pewnością, ponieważ ja mam 2001r z sierpnia i id48 nie idzie z żadnej strony. 4 różnych sprzedawców i nic. ID13 za kilka dni przyjdzie pocztą.
    gazu, bo dogania nas starość!

    Komentarz

    • K_Popiel
      Rider
      • 2010
      • 608

      #27
      Zamieszczone przez djwyrebas
      Zamieszczone przez K_Popiel
      U Ciebie powinien być ID48, samochód rocznik 99 ?
      Nie pisałbym tego z całą pewnością, ponieważ ja mam 2001r z sierpnia i id48 nie idzie z żadnej strony. 4 różnych sprzedawców i nic. ID13 za kilka dni przyjdzie pocztą.
      Dlatego też napisałem "powinien być" Całe szczęście kolega MariuszM zamówił oba to obada sprawę.
      // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
      ------------------------------------------------------

      Komentarz

      • Buli.31
        Drive
        • 2010
        • 82

        #28
        Do tego licznika jest megamos 13 i mozna kodowac 2 raz w licznikach które pracują z tym transponderem.

        Komentarz

        • MariuszM
          Classic
          • 2012
          • 15

          #29
          Zamieszczone przez Buli.31
          Do tego licznika jest megamos 13 i mozna kodowac 2 raz w licznikach które pracują z tym transponderem.
          Co można kodować dwa razy?

          Komentarz

          • Buli.31
            Drive
            • 2010
            • 82

            #30
            Pisząc 2 raz miałem na myśli to że transponder megamos 13 jest kodowalny wielokrotnie http://docs7.chomikuj.pl/1051659171,...nderów-VW.txt

            Komentarz

            • MariuszM
              Classic
              • 2012
              • 15

              #31
              Temat ogarnięty.

              ID 13 na tym poszło bez zająknięcia

              Komentarz

              • Krzych
                Rider
                • 2005
                • 671

                #32
                Zamieszczone przez djwyrebas
                Zamieszczone przez K_Popiel
                U Ciebie powinien być ID48, samochód rocznik 99 ?
                Nie pisałbym tego z całą pewnością, ponieważ ja mam 2001r z sierpnia i id48 nie idzie z żadnej strony. 4 różnych sprzedawców i nic. ID13 za kilka dni przyjdzie pocztą.
                Typ transpondera zależy od rocznika i typu licznika.
                Generalnie przed liftem liczniki o nr. 1U1 919 03XX mają transponder stało kodowy ID13, który można wielokrotnie przypisać do innych liczników tego typu, można również zrobić klona (identyczna kopia transpondera).
                Po lifcie licznik o nr. 1U0 920 8XXX mają transponder crypto ID 48 który po zaprogramowaniu jest zatrzaśnięty i nie ma możliwości dopisania takiego transpondera do innego auta i nie można zrobić klona.
                DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                www.chiptuning.katowice.pl
                DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                Komentarz

                • spacewalker
                  Elegance
                  • 2012
                  • 940

                  #33
                  Zamieszczone przez Krzych
                  Po lifcie licznik o nr. 1U0 920 8XXX mają transponder crypto ID 48 który po zaprogramowaniu jest zatrzaśnięty i nie ma możliwości dopisania takiego transpondera do innego auta i nie można zrobić klona.
                  Czyste , nie brandowane fabrycznie transpodery można kodowac i dekodowac i się razy chce. Nie ma z tym problemu żadnego.

                  Komentarz

                  • K_Popiel
                    Rider
                    • 2010
                    • 608

                    #34
                    Zamieszczone przez spacewalker
                    Zamieszczone przez Krzych
                    Po lifcie licznik o nr. 1U0 920 8XXX mają transponder crypto ID 48 który po zaprogramowaniu jest zatrzaśnięty i nie ma możliwości dopisania takiego transpondera do innego auta i nie można zrobić klona.
                    Czyste , nie brandowane fabrycznie transpodery można kodowac i dekodowac i się razy chce. Nie ma z tym problemu żadnego.
                    Ale chyba w tym samym samochodzie /tzn z tym samym immo/, bo w innym już nie podejdzie, no chyba że jestem w błędzie ...
                    // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
                    ------------------------------------------------------

                    Komentarz

                    • Krzych
                      Rider
                      • 2005
                      • 671

                      #35
                      Zamieszczone przez spacewalker
                      Czyste , nie brandowane fabrycznie transpodery można kodowac i dekodowac i się razy chce. Nie ma z tym problemu żadnego
                      Miałem na myśli normalne programowanie przy użyciu VAGa, na programatorze transponderów oczywiście można odblokować i użyć transponder ponownie.
                      DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                      www.chiptuning.katowice.pl
                      DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                      Komentarz

                      • spacewalker
                        Elegance
                        • 2012
                        • 940

                        #36
                        Zamieszczone przez K_Popiel
                        Ale chyba w tym samym samochodzie /tzn z tym samym immo/, bo w innym już nie podejdzie, no chyba że jestem w błędzie ...
                        Bez znaczenia. Brandujesz (prekodujesz) pod daną marke (Seat, Audi, Skoda, VW)

                        Komentarz

                        Pracuję...